Search
Close this search box.
Punta Oy

Kontor

Kontor

Med Puntas Smart Locker-automater kan personalen effektivt utnyttja det smarta skåpsystemet för olika ändamål, t.ex. för att ta emot och returnera delade föremål, lämna in it-utrustning för reparation, förvara sina personliga effekter under arbetsdagen, hämta konfidentiella dokument som någon kollega har lämnat in dagen före, ta emot intern och extern post.

Punta Smart Locker Office Toimisto

Arbetet effektiviseras och underlättas när förnödenheter och utrustningar finns i lager.

Det är enkelt att ersätta trasiga IT-enheter

Det dynamiska förvaringsalternativet erbjuder förvaringsutrymme där det behövs som mest.

Utdelning av nycklar för bildelning och dylikt har automatiserats vilket gör att man slipper anställa personal för uppgiften och nycklarna finns alltid i förvar.

IT-konsumentvaror kan hämtas självständigt vilket innebär att exempelvis HDMI-kablar alltid finns tillgängliga.

Arbetet i lobbyn blir enklare med hjälp en intern postutdelnings-lösning. Personalen i lobbyn kan sortera posten i fack så att mottagaren inte behöver gå och fråga efter den utan hen får ett meddelande när posten kan hämtas.

Med matförvarings-lösningen kan luncherna beställas centralt och kunden får ett meddelande när lunchen kan hämtas.

Med matförvarings-lösningen kan du beställa en matkasse färdigt till kontoret som du kan ta med dig när arbetsdagen är slut

Sammantaget erbjuder alla dessa lösningar den bredaste Smart Workplace-lösningen på marknaden, och de kan integreras med andra intelligenta leverans-lösningar som Empathic Building och liknande.

Vill du veta mer om våra användningsfall?

Heltäckande tjänst enligt principen för nyckelfärdigt

Våra tjänster omfattar montering, underhåll och återvinning samt leasingfinansiering och stöd till arkitekter och designbyråer. Vi erbjuder dig ett omfattande tjänstepaket där du kan välja det paket som bäst passar ditt objekt.