Toimisto

Punta Smart Locker -ratkaisujen avulla henkilökunta voi hyödyntää lokerikkojärjestelmää tehokkaasti eri tarkoituksiin, esimerkiksi vastaanottaa ja palauttaa jaettavia tavaroita, toimittaa IT-laitteita korjattavaksi, säilyttää henkilökohtaisia tavaroita työpäivän aikana, hakea työtoverin edelliseltä päivältä jättämiä luottamuksellisia tiedostoja, vastaanottaa sisäistä postia ja yrityksen ulkopuolelta tulevaa postia.

Punta Smart Locker Office Toimisto

Työn sujuvoittaminen ja helpottaminen, kun tarvikkeet ja laitteet ovat tallessa

Rikkoutuneiden IT-laitteiden vaihtaminen uuteen on helppoa.

Dynaamisen säilytysmahdollisuuden avulla saadaan säilytystilaa sieltä missä, milloinkin tarvitaan.

Yhteiskäyttöautojen ja muiden avaintenjakelu on automatisoitu, jolloin ei työllistä henkilökuntaa ja avaimet pysyvät aina tallessa.

IT-kulutustavaraa voidaan itsenäisesti noutaa, jolloin mm. HDMI-kaapelit ovat aina saatavissa.

Aulapalvelun työn helpottaminen sisäisellä postinjakeluratkaisulla. Aulapalvelija voi lajitella postin lokerikkoon, jolloin vastaanottajan ei turhaan tarvitse käydä kyselemässä postia, kun siitä saa aina ilmoituksen, kun postia on noudettavissa.

Ruokasäilytysratkaisulla voidaan tilata keskitetysti lounaat ja asiakas saa ilmoituksen, kun lounas on noudettavissa.

Ruokasäilytysratkaisulla voidaan tilata kauppakassi valmiiksi toimistolle, joka voidaan napata mukaan kotiin työpäivän päätyttyä.

Kokonaisuudessaan nämä kaikki ratkaisut tarjoavat markkinoiden laajimman Smart Workplace ratkaisun, joka on integroitavissa muihin älytoimitusratkaisuihin kuten Empathic Building tms.

Haluatko tietää lisää Smart Locker -automaattien mahdollisuuksista?

Kokonaisvaltaista palvelua avaimet
käteen periaatteella

Palveluihimme kuuluvat asennus-, huolto- ja kierrätyspalvelut sekä leasing-rahoitus ja tuki arkkitehdeille ja suunnittelutoimistoille. Tarjoamme sinulle kattavan palvelukokonaisuuden, josta voit valita kohteeseesi parhaiten sopivan paketin.